×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در ابتدای این نشست، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه با حضور مدیران ارشد روابط عمومی در شرکت بیمه سینا اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در بیمه حائز اهمیت است چرا که در ایجاد بسترهای فروش و ارتباط با مشتریان نقش آفرینی می کند و در کنار واحدهای فنی و بازاریابی به عنوان ارکان پیشبرد اهداف شرکتهای بیمه حضور موثر دارد.

وی ادامه داد: صنعت بیمه کارکردهای بسیار زیادی برای جامعه دارد اما متاسفانه همچنان شناخت عمومی از این ظرفیت‌ها اندک است و این مسئله، وظیفه روابط عمومی را سنگین‌تر می‌کند.

سلطانی ثانی ابراز امیدواری کرد، برگزاری این جلسات که موجب انسجام و هماهنگی بیشتر در اقدامات می‌شود، نتایج خوب و مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این جلسه مصطفی رئوفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با اشاره به رویدادهای مهم پیش رو، بر لزوم شناسایی و معرفی ظرفیتهای موجود شرکتهای بیمه برای بزرگداشت اربعین حسینی در ایران و عراق تاکید کرد و گفت: صنعت بیمه در مراسم اربعین نقش پررنگی دارد و علاوه بر اینکه بیمه میهن به نمایندگی از صنعت بیمه پوشش بیمه ای زائران را بر عهده دارد، سایر ارکان صنعت هم با برپایی موکب و خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) در این زمینه فعال هستند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مراسم اربعین و سایر موارد پرداختند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.