×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
افتتاح «پارک بیمه رازی» در هفته بیمه

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در مراسم افتتاح این پارک که با حضور دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی و دکتر علی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی برگزار شد، تعدادی درخت نیز به صورت نمادین کاشته شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح پارک بیمه رازی، این اقدام را بسیار شایسته تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه در زمینه توسعه محیط زیست، چنین اقدامات اثرگذاری را بیش از پیش عملیاتی کند.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی نیز با ابراز خرسندی از موفقیت این شرکت در عمل به تعهدات زیست محیطی، فعالیت در زمینه حفاظت محیط زیست را یک وظیفه اخلاقی برای عموم مردم دانست و بر سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه تاکید کرد.
گفتنی است پارک بیمه رازی با کاشت بیش از دو هزار درخت و به مساحت ۵ هکتار، در منطقه آبیدر سنندج در استان کردستان واقع شده است. این شرکت بر اساس تفاهم نامه امضا شده با سازمان حفاظت محیط زیست، متعهد شده است بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست پیاده سازی کند.
گفتنی است دولت سیزدهم در یک فرایند برنامه ریزی شده قصد دارد برنامه کاشت یک میلیارد درخت در کشور را عملیاتی کند. رهبر انقلاب نیز در روز درخت کاری سال گذشته، به شعار روز درختکاری با عنوان «هر ایرانی، سه نهال»، اشاره کردند و گفتند: اگر بر اساس شعار انتخاب شده، هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال، از سال ۱۴۰۲ و در طول چهار سال محقق خواهد شد.

 

کد خبر:

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.