×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
لیام زندگی؛ طرح جدید بیمه پارسیان از همه مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برخوردار است

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طرح «لیام زندگی» از بیمه پارسیان یک پکیج جامع است که بیمه درمان تکمیلی خانواده را به مشتریان و بیمه‌شدگان بیمه‌‌های زندگی و مستمری پارسیان ارائه می‌دهد. این طرح به واسطه ارائه پوشش‌های درمانی خانوادگی، آسایش بیشتری را برای اعضای خانواده در طول دوره بیمه فراهم می‌آورد. تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری که اقساط معوق در بیمه‌نامه‌ زندگی خود ندارند، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. همچنین، متقاضیان استفاده از طرح لیام بایستی یک بیمه‌نامه زندگی به ارزش حداقل ۱۰ میلیون تومان با افزایش حداقل ۱۰ درصد در سال خریداری نمایند.

برای رفاه حال متقاضیان، طرح لیام در سطح عادی و ویژه ارائه شده است. در سطح عادی، متقاضی بایستی تا سه ماه ماهانه ۵۰۰ هزار تومان واریز انجام دهد تا تخفیف بیمه درمان شامل حالش شود. در طرح ویژه درصد تخفیف بیمه درمان بیمه تا سقف ۳۵ درصد متناسب با اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه زندگی بیشتر می‌شود.

به طور کلی، طرح لیام زندگی از تمامی مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری که در ادامه آمده برخوردار است. در این طرح بیمه‌گزار می‌تواند مبلغ حق بیمه، میزان سرمایه فوت و الگوی پرداخت‌ها را انتخاب نماید و طی مدت بیمه‌نامه در هر زمان آنها را تغییر دهد. پرداخت‌ها می‌توانند به صورت یکجا، ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه یا سالانه باشند. همچنین با توجه به طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت، اثر منفی تورم کاهش می‌یابد و بیمه‌گزار می‌تواند در هر سنی تا ۷۵ سالگی بیمه شود. بیمه‌نامه قابل تغییر و بازخرید است و امکان دریافت وام و تبدیل به بیمه مستمری نیز وجود دارد.

اندوخته‌های سرمایه‌گذاری در دو سال اول ۱۶%، دو سال دوم ۱۳% و تا پایان قرارداد ۱۰% سود تضمینی دریافت می‌کنند و سود علی‌الحساب نیز در هر مقطع زمانی به این مبالغ افزوده خواهد شد. در پایان هر سال در صورت کسب سود مازاد از محل سرمایه‌گذاری اندوخته بیمه‌نامه، ۸۵% این سود به عنوان مشارکت در منافع به اندوخته‌ بیمه‌نامه‌ها اضافه می‌شود. به طور میانگین، سود مشارکتی این رشته بیمه‌ای برای شرکت بیمه پارسیان معادل ۲۳.۳۴ درصد برآورده شده است.

بیمه پارسیان
بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان در سال‌های اخیر همواره یک از شرکت‌های پیشرو در حوزه بیمه عمر و سرمایه گذاری بوده است. نمودار بالا روند رشد سود ناخالص شرکت را در سال‌های اخیر نشان می‌دهد. گفتنی‌ است سود خالص شرکت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۱ معادل ۴۸۶ میلیارد تومان بوده و در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۳۸۴ درصد رشد داشته است.

بیمه پارسیان
بیمه پارسیان

همچنین، شرکت بیمه پارسیان در یک دهه گذشته همواره در سطح اول توانگری مالی طبقه‌بندی شده است. بر اساس آیین نامه توانگری مالی که توسط بیمه مرکزی تعیین و اعلام می‌شود، شرکت‌هایی که در سطح یک توانگری قرار دارند، برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گزاران از توانایی کافی برخوردارند و در وضعیت مالی مطلوبی به سر می‌برند. بیمه پارسیان همواره با استفاده از برنامه‌ریزی مدون، حفظ ترکیب متناسب پرتفوی، افزایش فروش و توجه به مدیریت حرفه‌ای ریسک، استفاده از خدمات فناورانه در فعالیت بیمه‌ای خود تلاش کرده است تا علاوه بر حفظ سطح یک توانگری مالی، به‌عنوان یک شرکت توانمند و فن‌آور در صنعت بیمه، در جهت رشد و بهبود شرکت و ارایه خدمات متمایز به بیمه‌گزاران خود حرکت کند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.