×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بیمه ما 10.000 میلیارد ریالی می شود

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذرماه 1384، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بيمه ما  (سهامی عام) در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس رسیدگی انجام شده، این سازمان مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط را در انتشار سهام یادشده، مشاهده نکرد.

بر اساس این گزارش، سازمان بورس افزایش 25 درصدی سرمایه شرکت بیمه ما را  با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، بلامانع اعلام کرد.

بر این اساس، شرکت بیمه ما با نماد ما و سرمایه 8.000 میلیارد ریال از شرکت های بیمه فعال در بازار سرمایه کشور است که با هدف اصلاح ساختار مالي، افزايش ظرفيت اتکايي، نگهداري و نسبت توانگري مالي با افزایش 2.000 میلیارد ریالی، سرمایه خود را به 10.000 میلیارد ریال خواهد رساند.

این گزارش حاکی است، در این افزایش سرمایه که 1.600 میلیارد ریال آن از محل سود انباشته و 400 میلیارد ریال آن از محل سایر اندوخته ها  صورت خواهد گرفت، دو میلیارد سهم یکهزار ریالی منتشر خواهد شد.

طبق اعلام بورس، انجام افزایش سرمایه ، حداكثر تا 60 روز از تاريخ اين مجوز امكان‌پذير خواهد بود و انجام نشدن افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال اين مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جديد از اين سازمان خواهد بود.

در عین حال مطابق مادۀ 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی است و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، از سوی این سازمان نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.