×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیمه آسیا پایان تیر به مجمع می نشیند

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شرکت بیمه آسیا که با نماد آسيا در بازار سرمایه کشور فعال است، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 منتشر کرد و در آن از سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 صبح روز یکشنبه  31 تیرماه امسال در تهران به نشانی خيابان سپهبد قرني، تقاطع خيابان آيت الله طالقاني، ضلع شمال غربي، شماره 94 برگزار می شود شرکت کنند.  

استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی یادشده، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات جلسه مجمع بیمه آسیا خواهد بود.

در عین حال،  تقسيم سود عملکرد سال مالي 1402 ، تعيين حق حضور اعضاي کميته هاي موضوع آيين نامه 93 حاکميت شرکتي و همچنین تصويب بودجه برای ايفاي تعهدات اجتماعي  از دیگر مواردی است که در این مجمع درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد. 

سهامداران حقيقي بیمه آسیا مي توانند  برای دریافت برگه ورود به مجمع، شخصاً يا از طريق وکيل (با ارائه وکالت نامه رسمي) و نمايندگان سهامداران حقوقي با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادي يا رسمي) يا نمايندگي با امضاي صاحبان امضاي مجاز شخص حقوقي (ارائه تصوير آخرين روزنامه رسمي)، با ارائه اصل کارت ملي قبل از شروع مجمع به محل برگزاري مجمع مراجعه کنند.

همچنين امکان مشاهده آنلاين در اين مجمع از طريق پايگاه اطلاع رساني شرکت بيمه آسيا به نشاني www.bimehasia.com بخش خدمات الکترونيک (پخش زنده مجمع عمومي) فراهم شده است و سهامداران مي توانند سوالات خود را به شماره 09335052324 ارسال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.