×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از میدان روبوکاپ تا صنعت بیمه ؛ تحقق رویای آرمانی قلی پور

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مجید قلی پور با دکتری مهندسی کامپیوتر و عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد قزوین یک دوره رئیس هیئت مدیره بیمه آرمان بود و از تیر۱۴۰۰رسمی سکان هدایت بیمه آرمان را برعهده گرفت.

با حضور قلی پور در قامت مدیرعامل ، با توجه به تخصص و تجربه او در حوزه هوش مصنوعی و دنیای الکترونیک از همان روزهای اول هوشمند سازی فرآیندهای بیمه ای در این شرکت کلید خورد و تا آنجا پیش رفت که اولین دستگاه تمام الکترونیک فیزیکی بیمه نامه با توجه به اجرای طرح ملی ساماندهی بیمه اتباع خارجی ورود به ایران توسط بیمه آرمان طراحی و عرضه شد.

مسیر قلی پور در پایان سال ۱۴۰۲ با ثبت و تصویب سود ۳۱۵٫۶۸۸میلیون ریالی در مجمع عمومی عادی سالیانه ادامه یافت و شرکت بیمه آرمان با هدایت و تدبیر او و البته حمایت همه جانبه اعضای هیئت مدیره به استناد گزارش رسمی سامانه کدال در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به میزان ۱۰۰ درصد رشد کرده است .

سود خالص شرکت بیمه آرمان در سه ماهه نخست سال جاری به رقم ۶میلیارد تومانی رسیده است در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۳ میلیارد تومان بود. سود عملیاتی این سه ماه نیز ۸میلیارد تومان بوده است و این روند برای سه ماهه اول سال به ازای هر سهم خالص ۱۹ ریال سود آورده است.

هر چند همچنان رصدگران بازار بیمه از دکتر قلی پور بخاطر دانش و تبحرش در هوش مصنوعی انتظار دارند در بیمه آرمان ، محصولات و خدمات بیمه ای با محوریت هوش مصنوعی در اولویت باشد که بنظر می رسد این مهم در دستور کار شرکت بیمه آرمان است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.