×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
5 شرکت برتر بیمه جهان از لحاظ ارزش برند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، براساس آخرین گزارش سالانه با ارزش‌ترین برندهای بیمه که هر ساله توسط Brand Finance منتشر می شود، در سال 2024 پنج برند برتر بیمه جهانی با تمرکز بر نوآوری و توسعه پایدار، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار جهانی بیمه تقویت کنند که در بین این شرکت‌ها، 3 شرکت بزرگ چینی حضور دارند.
شرکت بیمه پینگ آن (Ping An) با داشتن بیش از 200 میلیون مشتری در سراسر جهان، برای ششمین سال متوالی  توسط شرکت مشاور ارزش‌گذاری Brand Finance به عنوان ارزشمندترین برند بیمه جهان معرفی شده است.
 پس از آن شرکت بیمه آلیانز (Allianz) آلمان با داشتن بیش از 100 میلیون مشتری در سراسر جهان، رتبه دوم را در بین شرکت‌های برتر بیمه برای سال 2024 حفظ کرده است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه شناخته می‌شود.
در جایگاه های سوم تا پنجم به ترتیب شرکت‌های بیمه زندگی چین (China Life Insuranc)، آکسا (AXA)  فرانسه و CPIC چین قرار دارند.

الکس هیگ، مدیر عامل Brand Finance Asia Pacific  در خصوص این رتبه بندی اظهار داشت: رشد مداوم برندهای بیمه چینی در بازار جهانی حاصل چابکی استراتژیک و پیگیری بی‌وقفه آنها برای نوآوری است، در حالی که همتایان اروپایی آنها مانند Allianz و AXA سازگاری قابل توجهی را از طریق استراتژی‌های مشتری محور و تحولات دیجیتال نشان می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.