×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
بیمه معلم؛ مفید و امین برای اربعین

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  با توجه به فرآیندهای این سفر معنوی چه بصورت زمینی چه هوایی و چه دریایی اهمیت و ضرورت داشتن بیمه برای پشتیبانی و امداد رسانی به زائرین بیش از گذشته مطرح گردید.
وقتی به آمار بیش از ۳ میلیون زائر ثبت نامی سامانه سماح می نگریم ؛ از ابعاد مختلفی ریسک این جمعیت مورد توجه قرار می گیرد و اینکه زائر غیر شوق زیارت دغدغه دیگری نداشته باشد.
ستاد مرکزی اربعین برای مراسم اربعین سال ۱۴۰۳، اعلام کرده بود تمامی داوطلبان زیارت کربلای معلی، الزام دارند با انتخاب یکی از سه بسته پوشش‌های بیمه‌ای که در سامانه سماح عرضه شده است، سفر معنوی خود را آغاز کنند و با کمترین نگرانی و دغدغه از زیارت مرقد مطهر اباعبدالله فیض ببرند.
این سه بسته که با احتساب هزینه ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر با حق بیمه‌های ۸۰،۰۰۰ و ۹۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰ تومانی عرضه شده بود به زائران عتبات عالیات این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، پوشش‌ها را مطالبه کنند. پوشش‌های این سه بسته بیمه‌ای بدین شرح بود :
️بسته اول
پوشش غرامت فوت به هر علت ۱۰۰ میلیون تومان غرامت فوت در اثر حادثه ۷۰۰ میلیون تومانپوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۰ میلیون تومانهزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانغرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان
بسته دوم
پوشش غرامت فوت به هر علت ۱۵۰ میلیون تومانغرامت فوت در اثر حادثه ۸۵۰ میلیون تومان پوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۲ میلیون تومان هزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۲۰ میلیون تومانغرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان
بسته سوم
پوشش غرامت فوت به هر علت ۲۰۰ میلیون تومان غرامت فوت در اثر حادثه یک میلیارد تومانپوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۵ میلیون تومان هزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۵۰ میلیون تومانغرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف یک میلیارد تومان.
اما بیمه گر امسال مراسم اربعین شرکت بیمه معلم بود. شرکتی که با حضور دو سهامدار عمده شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی ج.ا.ا و صندوق ذخیره فرهنگیان فعالیت می نماید و قدمت تاسیس آن به سال ۱۳۷۳ بر می گردد و با ۳۰‌سال تجربه بیمه گری وارد میدان بیمه گری اربعین شد.
خدمات رضایت بخش و بازدیدهای مقامات و مسئولین کشوری و لشگری نشان می دهد بیمه معلم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده است.
بیمه معلم توانست ضمن آنکه در میدان عملیاتی نقش آفرینی نماید در مسئله فرهنگی نیز با پویایی روابط عمومی بیمه معلم و برگزاری کمپین های مختلف ؛ خاطره ماندگار اربعین ۱۴۰۳ رو ماندگار تر کند.
اینکه در کنار یک کار بزرگ میدانی و عملیاتی پیوست فرهنگی رسانه ای نیز دیده شود اهمیت ویژه دارد زیرا زحمات و تلاش های میدان ؛ با کمک رسانه دیده خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.