×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
دعوت از آزادی‌خواهان جهان به اتحاد و مبارزه با رژیم کودک‌کش

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، جامعه جوانان متحد اسلامی با صدور پیامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، اعلام کرد: همه آزادیخواهان جهان و جوانان مسلمان را دعوت به اتحاد و مبارزه علنی با این رژیم کودک کش می‌کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ ٱللَّهَ وَرَسُولَهُۥ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ

دستان کثیف و آلوده به خون کودکان، زنان و انسان های بیگناه رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی اینبار به خون شریف سیدحسن نصرالله، رهبر جنبش حزب الله لبنان آغشته شد و مسلمانان و آزادگان جهان را داغدار و عزادار نمود.

حملات بی رحمانه، وحشیانه و گسترده در ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان و شهادت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و آمریکایی و نادیده گرفتن همه قوانین بشردوستانه توسط رژیم منحوس صهیونیستی است.

جامعه بشری شاهد است که جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد. آیا حال وقت آن نرسیده که کشورهای مسلمان و امت بیدار اسلام علیه این رژیم نامشروع و تهدیدکنندۀ صلح و امنیت منطقه متحد شده و ضمن تقابل جدی با این رژیم، جنایات جنگی آن را روایت کنند تا نسل های آینده بدانند که رهایی و آزادگی چقدر پرهزینه است و گزاف به دست نخواهد آمد.

جامعه جوانان متحد اسلامی نه تنها این اقدامات وحشیانه را به شدت محکوم می‌کند، بلکه تداوم اینگونه اقدامات غیربشر دوستانه را فاجعه علیه انسانیت، صلح و ثبات منطقه و جهان می‌داند و همه آزادیخواهان جهان و جوانان مسلمان را دعوت به اتحاد و مبارزه علنی با این رژیم کودک کش می‌نماید تا این شجره خبیث که ریشه‌های متعفن آن از خاک بیرون آمده است را برای همیشه بخشکانند. ان شاءاله.

جامعه جوانان متحداسلامی
۷ مهرماه ۱۴۰۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.