×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
گروه انتخاب نیازهای فناورانه خود را به اکوسیستم استارتاپی کشور اعلام کرد

به گزارش

امتداد نیوز

به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، در این رویداد بیش از ۵۰ تیم استارتاپی و شرکت‌‌ فناور حضور داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد پل ارتباطی میان تیم‌ها و شرکت‌های استارتاپی، خلاق و فن‌آور با صنایع است. شرکت‌ها و صنایع حاضر در این رویداد، نیازهای فناورانه خود را با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح کردند تا راه حل‌های نوین و فناورانه را از اکوسیستم استارتاپی کشور دریافت کنند.

در این رویداد که با همکاری Iran CVC و هفته‌نامه شنبه مگ برگزار شد. هلدینگ دکا (هلدینگ لجستیک گروه انتخاب) نیازهای فناورانه خود در حوزه “هوشمندسازی زنجیره تأمین لجستیک” را اعلام کرد تا گروه‌های استارتاپی، ایده‌ها و طرح‌های فناورانه خود را ارسال کنند.

هلدینگ دکا تلاش دارد با هوشمندسازی فرآیند لجستیک، بهره‌وری زنجیره تأمین، به حداقل رساندن خطای انسانی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در بخش‌هایی از جمله انبارها، کارایی و اثربخشی زنجیره تأمین را بهبود بخشد.

همچنین هلدینگ فروش گروه صنعتی انتخاب با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش زیان سازمان، نیاز فناورانه خود را با رویکرد “طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت موجودی و کالاهای راکد” با شرکت‌ها و استارتاپ‌های مشارکت‌کننده در این رویداد مطرح کرد. تدوین الگوریتم‌های هوشمند، تحلیل بهینه داده‌ها و بهینه‌سازی مدل‌های پیش‌بینی از جمله مواردی بود که از سوی هلدینگ فروش گروه انتخاب و به منظور مدیریت بهینه کالاها بیان شد تا مدیریت بهتر تقاضای بازار و سیستماتیک‌تر کردن فرآیندها اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است ایده‌ها پس از فرآیند ارزیابی و انتخاب، به صورت عقد قرارداد با صاحبان ایده، اجرایی می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.