×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
شهر، سهام شرکت آب و برق کیش را می فروشد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در مزایده ای که روز 8 مهرماه امسال برپا خواهد شد، بانک شهر در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی،  سهام خود و شرکت های تابعه بانک را در شرکت آب و برق کیش از طریق مزایده عمومی با شرایط نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات به فروش خواهد رساند. 

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها از ساعت 8 صبح تا 14 به جز روزهای تعطیل به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میرداماد، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک 2، طبقه اول، واحد 4 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش مراجعه کنند یا با تلفن‌های 2-88654581– 09101544399 و 09010480693 تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، ساعت 14 روز چهارشنبه 5 مهرماه سال جاری  1402/07/05 ساعت 14 و صرفاً در نشانی یادشده خواهد بود. 

در عین حال، جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی در ساعت 10 صبح روز شنبه  8 مهرماه امسال در نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، بلوار شهید ستاری، نبش کوچه مدیر، پلاک 2، واحد 4 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت خواهد شد. 

حضور پیشنهاد دهنده یا نماینده رسمی وی در جلسه با ارائه معرفینامه و اصل رسید تحویل پاکت پیشنهاد قیمت، آزاد و عدم حضور ایشان مانع برگزاری جلسه بازگشایی پیشنهادهای مزایده نخواهد بود. 

هزینه خرید پاکت های مزایده 10 میلیون ریال تعیین شده است و متقاضی باید اصل رسید آن را برای دریافت اوراق مزایده تحویل دهد که این هزینه به هیچ وجه بازگشت داده نخواهد شد.

بر این اساس، نحوه پرداخت بهای معامله به صورت نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات حداقل 6 ماه و حداکثر 60 ماهه با نرخ سود شورای پول و اعتبار ابلاغی مراجع قانونی (حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد 10 درصد بهای معامله با احتساب 5 درصد سرپرده شرکت در مزایده) در نظر گرفته شده است.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی در فروش های نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات در صورتی که واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته شوند مشمول دریافت تسهیلات می شوند و باید مدارک و مستندات مورد نیاز اعلامی برای اعتبارسنجی همراه با سایر مدارک مورد نیاز را برای شرکت در مزایده ارائه کنند.

 چنانچه متقاضی حائز شرایط دریافت تسهیلات نباشد (از جمله بدحسابی و سوء سابقه چک برگشتی و تسهیلات/تعهدات غیر جاری و … ) بانک در هر مرحله از مزایده مختار خواهد بود پیشنهاد شرکت کننده در مزایده را رد کند. 

بانک شهر با نماد  شهر و سرمایه 15.573 میلیارد ریال از بانک های خصوصی فعال در بازار سرمایه کشور محسوب 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.