×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
بانک پاسارگاد مسوول دفتر استخدام می کند

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، متقاضیان باید متولد اول فروردین 1372 به بعد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در  9 رشته تحصیلی باشند.

بر اساس این گزارش، بانک پاسارگاد از بین فارغ التحصیلان رشته های زبان انگلیسی، روابط‌عمومی، زبان و ادبیات فارسی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی،علوم تربیتی و سایر زبان‌های خارجه (فرانسه و عربی)، مسوولان دفتر مورد نظر خود را گزینش خواهد کرد.

بر این اساس، سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک پاسارگاد، نداشتن سوء پیشینه کیفری، بومی بودن و سکونت در شهر تهران، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی، داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای مقطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست) و داشتن مدرک ICDL از جمله شرایط لازم برای این ثبت نام خواهد بود.

این گزارش حاکی است، متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در سیستم الکترونیک دعوت به همکاری بانک پاسارگاد ثبت کنند.

در عین حال، ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir) خواهد بود بنابراین از متقاضیان خواسته شده است تا به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات این بانک ارسال نکنند.

هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا خواهد بود و درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت تعبیه شده است.

بانک پاسارگاد اعلام کرده است که دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.

همچنین تاکید شده است که چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک یا پست الکترونیک به اطلاع خواهد رسید.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام  می توانند به قسمت دعوت به همکاری سایت بانک پاسارگاد به آدرس: hrm.bpi.ir/hrm/index/careers مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.