×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
بانک کارآفرین از رشد قابل ملاحظه شاخص های مالی و عملیاتی اش خبر داد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، معاون مالی و امور مجامع مدیرعامل بانک کارآفرین در نامه ای خطاب به جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که رشد 28 درصدی حجم تسهیلات این بانک، باعث افزایش 40 درصدی درآمد تسهیلات اعطایی به مبلغ 12.987 میلیارد ریال نسبت به دوره مشابه سال قبل شده است.

بر اساس این گزارش، در دوره یادشده، درآمدهای کارمزدی بانک کارآفرین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد بیشتر شده است.

معاون مدیرعامل بانک کارآفرین تاکید کرده است که با ادامه برنامه های توسعه ای این بانک در سال جاری، شاخص های مالی و عملیاتی نسبت به سال های گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و این عوامل باعث رشد درآمدها و سود عملیاتی بانک شده است.

این گزارش حاکی است، بانک کارآفرین با نماد وکار و سرمایه 46.000 میلیارد ریال، از بانک های فعال در بازار سرمایه کشور است که در پایان نیمه اول سال جاری بیش از 10 هزار میلیارد ریال سود خالص را در حساب های خود منظور کرده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته است.

بر این اساس، برای هر سهم وکار در پایان تابستان امسال 217 ریال سود خالص کنار گذاشته شده درحالی که این رقم در پایان مدت مشابه سال گذشته 160 ریال بوده است.

جمع درآمدهای عملیاتی بانک کارآفرین هم به حدود 25.536 میلیارد ریال رسیده که نسبت به رقم 14.085 میلیارد ریالی پایان فصل گرم سال گذشته، نشان دهنده بیش از 81 درصد جهش است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.