×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه 4.000 میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است از ادغام یکی از شرکت های زیرمجموعه خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، بانک ايران زمين در اجراي تکاليف مقرر در قوانين و در راستاي مولدسازي اموال مازاد خود، همچنين بهبود شاخص هاي کيفي بانک و کاهش هزينه هاي عملياتي شرکت هاي زيرمجموعه، ساماندهي، واگذاري و انحلال تعدادي از آنها را در دستور کار قرار داده است. 

بر این اساس و  به استناد صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده  روز 13 آبان ماه امسال، شرکت توسعه اسکان ابنيه حافظ با شناسه ملي 14006653694 در شرکت توسعه پايدار ابنيه حافظ به شناسه ملي 14008157775، ادغام و منحل شد و مطابق قوانين، نيازي به ختم تصفيه ندارد. 

در عین حال، کلیه اموال و دارایی ها و مطالبات، دیون و تعهدات شرکت توسعه اسکان ابنیه حافظ به قیمت دفتری به شرکت توسعه پایدار ابنیه حافظ منتقل شده است. 

این گزارش حاکی است، سرمایه شرکت توسعه پایدار ابنیه حافظ پس از ادغام و تجمیع، بیش از چهار هزار میلیارد ریال منقسم بر چهار میلیارد سهم یکهزار ریالی است.

بر اساس اعلام وزمین، در صورت وجود آثار مالي ناشي از اين رويداد و ساير موارد با اهميت مربوطه، مراتب متعاقباً بر اساس مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان بورس، اطلاع رساني خواهد شد.

بانک ایران زمین هنوز درباره اثرات مالی این ادغام نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل و همچنین کل درآمد فروش در سال مالی قبل، برآوردی را اعلام نکرده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.