×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
صد مسئله فوری کشور را با راه حل آن، در کتابچه دولتِ مردم آورده‌ام

به گزارش امتداد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، گفت: رئیس ستاد بنده توییت کرده بود که قرار هست در جلسه امروز خبری را اعلام کنند. هرچند که بسیار مورد بحث قرار گرفته بود که این خبر چیست؟ به هر حال هر کسی از ظن خود شد یار من، اتفاق افتاد. بعضی فکر کردند که صحبت من سیاسی است.

وی ادامه داد: در ادامه بحث‌هایی که با شبکه نخبگانی خود داشتیم، صد مسئله فوری کشور را شناسایی کردیم و اگر شهید رئیسی به شهادت نمی‌رسیدند تا پایان دولت سیزدهم می‌توانستیم این ۱۰۰ مسئله را به سرانجام برسانیم.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اینجا در کتابچه دولت مردم، دولت خانواده، صد برنامه را آوردم. راهکارهایی که تا حد زیادی مسئله را مرتفع می‌کند، تا حد زیادی در این کتاب قرار داده‌ایم. می‌توانیم توضیحات مفصل‌تر و نشست‌هایی را در این رابطه برگزار کنیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: جایگاه مسجد و نماز، همچنین جلوگیری از پرداخت رشوه و مشکل ربا در بانک‌ها و برای رفع مشکل مردم در اخذ وام برای اصلاح عزت ملی، همچنین برای مشکل اصلاح آسیب‌های اخلاقی در دولت و حل مشکل سربازی، همچنین برای کاهش مشکلات کنکور و ده‌ها موضوع دیگر، مسئله و راهکار در این‌جا بیان شده است. از حل مشکل تولید تا مشکلات غزه و حتی موضوع حجاب و تورم در این کتاب بررسی‌ها و راهکارها ارائه شده است.

وی افزود: همچنین رفع مشکل سرعت اینترنت و فیلترینگ، تا مشکلات فوتبال و مشکلات مربوط به گردشگران تا مشکل ارتباط با کشورها و مشکلات ایرانیان مقیم آمریکا، بررسی‌هایی صورت گرفته و راهکارهای مرتبط را تدوین کرده‌ایم.

در حال تکمیل…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.