×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بیمه معلم در سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و تجهیزات وابسته خوش درخشید

 به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، تهیه بیمه آسانسور برای همه ساختمان‌های اداری و تجاری و مسکونی ضروری است  چرا که اگر اتفاقی پیش آید که خسارت جانی و یا مالی به همراه داشته باشد مالک، مدیر ساختمان، شرکت‌های سرویس و نگهداری آسانسور مسئول حادثه هستند و باید خسارت پیش آمده را جبران نمایند. از این رو تهیه بیمه آسانسور برای پرداخت چنین خساراتی علی رغم اجباری نبودن این بیمه نامه، لازم و ضروری می‌باشد.

معمولا در همه ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی چند طبقه استفاده از آسانسور برای سهولت در رفت و آمد یکی از ابزارهای ضروری برای زندگی بوده و تبدیل به یکی از تاسیسات اصلی هر ساختمان شده است. از این رو هر ساختمانی که آسانسور نفر بر و یا آسانسور حمل بار داشته باشد بهتر است که بیمه آسانسور داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است بر اساس نیاز هر ساختمان چند نوع آسانسور در آن مورد استفاده قرار گیرد، مخصوصا در بیشتر ساختمان های تجاری که آسانسور حمل بار در کنار آسانسور نفر بر وجود دارند، تهیه بیمه آسانسور برای هر کدام از آسانسور‌ها بر اساس نوع و مشخصات همان آسانسور الزامی می‌باشد.

در بیمه آسانسور بر اساس مشخصات و ظرفیت هر آسانسور و پوشش‌های مورد درخواست بیمه گذار تعهدات آن بیمه نامه مشخص می‌شود. به عنوان مثال در هر آسانسور نفر بر، تعداد افراد مجاز به صورت ظرفیت آسانسور در مشخصات فنی آسانسور ذکر شده است و بیمه نامه دقیقا بر اساس این مشخصات از سوی شرکت بیمه صادر می‌شود. اما در بیمه های آسانسور حمل بار بیمه گذار می‌تواند علاوه بر پوشش جانی پوشش مالی را نیز برای بیمه نامه خود خریداری نماید.

پوشش‌های جانی و مالی بیمه مسئولیت آسانسور عبارتند از:

  • پوشش فوت
  • پوشش نقص عضو
  • پوشش هزینه های پزشکی
  • پوشش خسارت مالی برای آسانسورهای باربر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.