×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی مجدد بوستان بانوان پردیسان / رکورد صدور پروانه ساخت در منطقه حفظ خواهد شد

امتداد-شهردار منطقه 15 از نوسازی یک‌هزار پلاک در بافت فرسوده در این منطقه خبرداد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 500 پروانه
ساخت صادر شده است.
به گزارش خبرنگار امتداد محمد شیری در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در تشریح اقدامات صورت گرفته وهمچنین برنامه های آتی اظهار داشت: ۱۰۱ هزار تن آسفالت ریزی و صدور1500 پروانه ساخت و ساز جزو رکوردهایی است که در سطح مناطق پایتخت طی سال گذشته بدان دست یافتیم.

همچنین در اجرای طرح “من شهردارم” شهروندان منطقه 15 با ثبت 140 هزار رای ثبت حائز رتبه نخست شدند.
وی یا بیان اینکه در دو سال گذشته به لحاظ رقم بودجه‌ای جزو سه منطقه نخست تهران هستیم گفت: اعتبارات خوبی برای منطقه تخصیص داده شده و در قالب طرح “من شهردارم” نیز جذب بودجه قابل توجهی صورت گرفته به طوری که سال گذشته ۱۱۳ پروژه و امسال ۱۵۳ پروژه در قالب طرح “من شهردارم” و با افزایش اعتبار ۵۰ درصدی طراحی شده است.

مهندس شیری تعداد پروژه های تعریف شده برای سال جاری را 15 پروژه عنوان کرد و افزود:15 پروژه نیز از سال گذشته به امسال منتقل شده است.
وی در این باره توضیح داد: تکمیل دسترسی اتوبان امام علی (ع) به مشیریه ، تکمیل احداث مجموعه‌های ورزشی در محله هاشم‌آباد و کیان‌شهر و همچنین احداث سه مخزن آبی جهت رفع تنش آبی در منطقه بمنظور آبیاری فضای سبز، راه اندازی کلینیک گل و گیاه از جمله برنامه های در دست اقدام است که درآ ینده نزدیک به نتیجه خواهند رسید.

مهندس شیری با اشاره به این که مجموعه بوستان بانوان پردیسان منطقه 15 پس از دوسال توقف مجدد راه اندازی شده و با 27 هکتار مساحت در میان بوستان های مخصوص بانوان بی نظیر ست گفت: چنین بوستانی با این امکانات از قبیل زمین چمن، پیست کارتینگ، دریاچه ، استخر ، سالن ورزشی و … در پایتخت وجود ندارد ولی متاسفانه اطلاع رسانی در این خصوص به شهروندان کافی نبوده است.
شهردار منطقه 15 با اشاره به موضوع مرمت و بهسازی فرهنگسرای خاوران گفت: این مجموعه دومین فرهنگسرای سطح شهر تهران است که ۳۰ سال از زمان احداث آن می‌گذرد و طبعاً نیاز به رسیدگی اساسی داشته و به همین جهت اقدامات لازم جهت محوطه‌سازی این مجموعه آغاز شده است.
وی ضمن اشاره به احداث خط هشت مترو تهران در منطقه ۱۵ گفت: اسفندماه گذشته با حضور شهردار تهران خط هشت تهران کلنگ‌زنی شد و در موقعیت‌های جغرافیایی تجهیز کارگاه صورت گرفته است همچنین خط ۹ مترو تهران نیز از منطقه ۱۵ خواهد گذشت و زمین‌هایی برای این خط پیش‌بینی شده است.
شهردار منطقه ۱۵در ادامه از نوسازی یک‌هزار پلاک در بافت فرسوده در این منطقه خبرداد و گفت : سال گذشته در این منطقه ۱۵۰۰ پروانه ساخت و ساز صادرشد و از ابتدای امسال تا کنون نیز حدود ۵۰۰ پروانه صادر شده که تا پایان سال به رقم سال گذشته خواهیم رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.