×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم نامه همکاری بانک توسعه تعاون استان مرکزی با کلینیک درمان ناباروری رستاک

امتداد-طی مراسمی بانک توسعه تعاون استان مرکزی با کلینیک درمان ناباروری رستاک جهت کمک به روند درمان زوج های نابارور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک گفت:با توجه به تعامل خوب بانک توسعه تعاون و کلینیک رستاک و در راستای مشوق های فرزند آوری بانک توسعه تعاون تسهیلاتی را جهت کمک به درمان زوج های نابارور پرداخت می‌کند.

حسینی معصوم در ادامه با تاکید بر ایجاد بستر های مناسب در جهت کمک به هزینه های بالای درمان ناباروری گفت:این بانک آمادگی دارد تسهیلات ارزان قیمت از محل تفاهم نامه همکاری موجود با کلینیک درمان ناباروری رستاک به معرفی شدگان این مرکز پرداخت کند.

در ادامه دکتر نوشاد مدیر کلینیک رستاک با اشاره به خدمات قابل ارائه در مرکز درمان ناباروری رستاک گفت:کلینیک فوق تخصصی باروری رستاک، یکی از مهم ترین مراکز درمانی در ایران است که توانسته با کمک پیشرفته ترین متد های روز دنیا و مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی در کنار پرسنل جوان و علاقمند گامی مهم در زمینه تشخیص و درمان ناباروری همراه با سایر کشور های پیشرفته جهان بردارد . دو دهه فعالیت درزمینههای درمان ناباروری ، پیشینه‌ای پربار فراهم آورده است. در کنار این تجربه طولانی، استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و به‌کارگیری تازه‌ترین روش‌های درمانی محقق شدن آرزوی زوج‌های نابارور زیادی را ممکن کرده است.

وی همچنین در پایان ابراز امیدواری کرد که با کمک بانک توسعه تعاون گام مهمی در جهت کمک به زوج های نابارور که توان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند،برداشته شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.