×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق اهداف مدیریت شهری مستلزم همیّت و همراهی تمامی کارکنان است

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ در راستای برپایی قرار خدمت و در ادامه سلسله برنامه‌های دیدار و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی با مسئولان و کارکنان واحدهای تابعه، نشستی با حضور مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین نمایندگان ادارات کل برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل عملکرد، رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، مرکز نوسازی و تحول اداری و شرکت شهر سالم در شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرداری منطقه ۱۹ که با هدف توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برگزار و حسین اخگرپور شهردار منطقه ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته ارائه و خواستار رفع مشکلات و معضلات موجود در این منطقه شد.

در ادامه مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و توصیه‌ها و رهنمودهای لازم از سوی اکبر مردانی مدیرکل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران طبق ضوابط و قوانین ارائه شد.

مدیرکل سرمایه ‌انسانی شهرداری‌ تهران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در منطقه، تحقق اهداف، خط‌مشی و سیاست‌های مدیریت شهری را مستلزم همراهی و همیّت تمامی کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: خدمت‌رسانی شایسته و بهینه به شهروندان و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنان با وجود نیروی‌های توانمند و دلسوز محقق خواهد شد.

وی احصا و شناسایی مشکلات مرتبط با حوزه سرمایه انسانی، تسریع در رسیدگی به مطالبات کارکنان و همچنین تسهیل دسترسی همکاران محترم با مدیران این مجموعه را از اهداف این برنامه برشمرد و اظهار داشت: این اقدام، ایجاد انگیزه، افزایش حس تعلق، روحیه و وجدان‌کاری و در نتیجه ارتقای سطح بهره‌وری و رضایت‌مندی کارکنان را در بر خواهد داشت.

مردانی در ادامه با اشاره به شعار این اداره کل مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و ارتقای بهره‌وری» بر رسیدگی عادلانه به درخواست‌ها و نیازهای همکاران، توجه به مشکلات و مطالبات ایشان با رویی گشاده و حسن‌خلق، در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

در بخش دوم این برنامه تحت‌عنوان «بازدید و رسیدگی به مشکلات کارکنان»، ۵۱ نفر از همکاران متقاضی درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را با مدیر کل سرمایه ‌انسانی در میان گذاشتند و در خاتمه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه، راهکارها و رهنمودهای لازم برای رفع آن‌ها را ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.