×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
حتما باید از کمیسیون برنامه و بودجه عذرخواهی شود

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در دویست و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما با یک دیکتاتوری روبه رو هستیم که هر حرفی می خواهد می زند و کسی اگر کار قانونی انجام می دهد مورد حمله قرار می گیرد، اظهار کرد: بنده در مورد نظارت بر رفتار نمایندگان صحبت کردم و چند کانال تلگرامی که مشخص است که متعلق به چه کسی است بنده را تخریب می کنند. بنده شاخص های عملکردی را هم ارائه خواهم کرد.

وی افزود: اگر نکته ای وجود دارد بنده هستم و می توانند تماس بگیرند و بپرسند. مگر میکروفن شورا جای این حرفهاست. بنده شهرداری نیستم که شعر بخوانید و تهدید کنید که انصراف دهید. شما حق تهدید ندارد. رئیس شورا می تواند عملکرد کمیسیون را بررسی کند. ما اجازه نمی دهیم مصوبه ای باقی بماند و هر یکشنبه و سه شنبه جلسه برگزار می کنیم. بررسی کنید که ما بیشتر کار کرده ایم یا کمیسیون نظارت و حقوقی.

آخوندی با بیان اینکه تهدید و تعیین تکلیف برای ما صورت گرفته است، یادآور شد: رئیس شورا نامه ای در خصوص تحقیق و تفحص به ما ارسال کرد و ما پس از بررسی ها در کمیسیون نامه ارسال کردیم که مواردی وجود دارد. به ما می خندند که چنین مواردی را مطرح کرده ایم و ما گفتیم برخی از این موارد ربطی به سازمان املاک ندارد. در موارد قبلی خانم سلیمانی گفتند که چرا رونوشت به ما داده نشده و امروز در سیستم شورا رونوشت زدم. مگر به کسی توهین کردیم؟ بنده کجا از شهرداری دفاع کردم؟ بنده گفتم این ایرادات وارد است و از رئیس شورا مشورت خواستیم. بنده به کسی فحش دادم و کسی را تهدید کردم؟

وی ادامه داد: نه از من اما حتما باید از کمیسیون برنامه و بودجه عذرخواهی شود. بنده شهرداری نیستم که با تهدیدها جا بزنم و به وظیفه خود عمل می کنم. مثل سه سال گذشته دستورات رئیس شورا را مو به مو انجام داده ام. تحقیق و تفحص را محکم انجام می دهیم و شهردار هم گفته این تحقیق و تفحص انجام شود. اینکه در صحن چند میلیون موضوع را بشنوند بهتر است یا اینکه بنده رونوشت ارسال کردم؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: هر دو کمیسیون باید با هم جلسه مشترک داشته باشند و موارد را پس از بررسی ها در صحن مطرح کنند تا در مورد اصل درخواست تحقیق و تفحص رأی گیری شود که صورت بگیرد یا خیر؟ مسیرها مشخص شده است و به امروز هم برنمی گردد.

مهدی چمران همچنین تصریح کرد: امیدواریم موضوع با تفاهم و صمیمیت و دوستی پیش ببریم. همه ما عضو شورا هستیم و از حقوق متساوی برخورداریم و هیچ کسی نمی خواهد برای دیگری کاری انجام دهد. مسیر قانونی باید حتما طی کنیم و هرجا خلاف مسیر بود به ما بگویید که با استفاده از توان کارشناسان حقوقی مسیر را اصلاح کنیم.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم با بیان اینکه کانال تلگرامی که علیه رئیس شورا نوشته در ۹۹ درصد موارد علیه شهرداری تهران می نویسد، گفت: حالا در یک شب این کانال به دایه مهربان تر از مادر تبدیل شده و اینگونه نوشته است.

چمران نیز گفت: ما باید از این موارد دوری کنیم که در این آتش گرفتار نشویم. به همین دلیل هم بنده مسئله را باز نکردم و دنبال هم نخواهم کرد. فریب این نوع فضاسازی ها را نباید خورد. شیطان قوی است و کسانی که در حال کار هستند بیشتر در معرض شیطان قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.