×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 22 خبر
تسلیت علی اکبر ولایتی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی شهادت مجاهد نستوه شهید حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با قلبی آکنده از اندوه و درد شهادت عالم ربانی و مجاهد نستوه و سید مقاومت حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که تمام عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف و دفاع از آرمان‌های اسلام و مردم مظلوم فلسطین صرف نمود تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مبارزی واقعی و شجاع و مخلص بود که این فرمانده بزرگ و دلیر نقش بسیار موثری در ظلم ستیزی و مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و سربلندی و اقتدار جبهه مقاومت ایفا نمود و توفیق همکاری نزدیک از دوران وزارت امور خارجه تاکنون با این فرمانده و سید مقاومت برای اینجانب وجود داشته، که شاهد شخصیتی ارزشمند، با اخلاق، متعهد، متخصص و با اخلاص بوده ام.

بی تردید راه این شهید بزرگوار در مقابله با این رژیم منحوس ادامه خواهد داشت و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند و راه این مجاهد فی سبیل‌الله و جبهه مقاومت از این پس قدرتمند تر و با عزمی راسخ تر ادامه خواهد داشت.

سران رژیم جنایتکار صهیونیستی بدانند که با این ترورهای ناجوانمردانه که در سایه حمایت امریکا و سکوت معنادار مجامع بین المللی اتفاق می افتد، ذره ای از اراده و ایمان مقاومت و مسلمانان در مقابله با ظلم و جنایات این رژیم صفاک کاسته نخواهد شد.

در پایان، اینجانب عروج آن شهید عزیز و سید مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.
علی اکبر ولایتی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.