×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فروش دو ملک دیگر از املاک مازاد بانک ایران زمین

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در مزایده املاک بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه 4.000 میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، برای دو ملک خریدار پیدا شد که این املاک با طی مراحل قانونی، به آنان واگذار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در مزایده ای که روز 20 شهریورماه امسال برگزار شد، شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ (سهامی خاص) به نمایندگی از بانک ایران زمین، املاک مورد نظر را از طریق مزایده عمومی و به روش نقدی یا با اعطای تسهیلات به فروش گذاشت.

بر این اساس، متقاضیان می بایست از تاریخ درج آگهی تا ساعت 16 روز شنبه 18 شهریورماه امسال با مراجعه به نشانی تهران، نیاوران، سه راه یاسر، خیابان یاسر، خیابان سوده، کوچه شمیرا، پلاک 5، طبقه 3 غربی نسبت به دریافت اوراق شرکت در مزایده و تحویل پاکت پیشنهاد خود اقدام کنند. 

در عین حال متقاضیان می توانستند با مراجعه به وب سایت شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ به آدرس : https://anas-iz.ir ، اسکن QR-Code آگهی و همچنین از طریق فایل های تعبیه شده تصویر اسناد مزایده را مشاهده و دریافت کنند. 

در این مزایده قرار بود تعدادی از املاک مازاد بانک ایران زمین به صورت فروش با اعطای تسهیلات با نرخ 23 درصد سالانه و در 60 قسط مساوی ماهانه و طبق شرایط مزایده واگذار شود که اولویت با پیشنهاد نقدی بود.

بر این اساس، در صورتجلسه بازگشایی پاکت های پیشنهادات، ئ. پیشنهاد برای املاک ردیف های 3 و 13 اخذ دریافت شد که پس از بررسی و تأیید نهایی، جزو برندگان مزایده اعلام خواهند شد. 

همچنین اسناد مثبته پس از تشریفات لازم برای انعقاد قرارداد و مبالغ دریافتی از خریداران، با عنوان نتایج شرکت در مزایده اطلاع رسانی خواهد شد.

این گزارش حاکی است، در این مزایده در زمینه 14 ملک از فهرست منتشره، پیشنهادی برای خرید دریافت نشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.