×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
لبخند نیک آفرین به مشتریان خوش شانس بانک کارآفرین

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مراسم اهدای جوایز سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین امروز بیست و سوم آبان ماه با حضور اعضای هیات مدیره بانک، معاونین مدیرعامل مدیران و جمعی از برندگان منتخب این دوره جشنواره به نمایندگی از بیش از ۲۸۰۰ برنده خوش شانس، برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین، با اشاره به تاکید موضوع قرض الحسنه در قرآن کریم و احادیث، دلیل اصلی برگزاری این مراسم را قدردانی از مشتریان نیک اندیش بانک کارآفرین عنوان کرد و گفت: بنده به نمایندگی از همه‌ی ارکان مدیریتی در بانک کارآفرین از تمام مشتریان محترمی که در سومین دوره جشنواره همراه ما بودند تشکر و قدردانی می کنم. بی شک انگیزه سپرده گذاری قرض الحسنه غیر از مسایل مادی است و ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی ما دارد، زیست بوم و ادبیات رفتاری ما ایرانیان به گونه ای است که در امر خیر همیشه پیش قدم بوده ایم.
وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی کشور، قطعا کسانی که در امر قرض الحسنه شرکت کرده اند نیت خیر و خداپسندانه کمک به همنوعان خود را دارند که هیچ پاداشی قدردان این نگاه آنها نیست. امیدوارم پاداش معنوی این نوع نگاه نصیب تمام نیک اندیشان شود.
خورسندی با اشاره به روال نرخ تورم در ایران تاکید کرد با توجه به اینکه همچنان فرهنگ قرض الحسنه بر اساس فرهنگ اصیل ایرانی در کشورمان ساری و جاری است، سپرده گذاری در این بخش همچنان انجام می شود، پس ما هم متعهد هستیم که منابع قرض الحسنه را صرف مصارف تسهیلاتی قرض الحسنه کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.