×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
با هدف بازدید و بررسی شعب و باجه‌های بانکی روستایی؛ مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان سمنان سفر می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در روز اول سفر آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی و معین استان به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان از شعبه شاهرود و باجه‌های تابعه بازدید می‌کنند.
در روز دوم سفر، بهزاد شیری مدیرعامل بانک، شهرکی کیا، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی به همراه فروزان‌خواه از شعب گرمسار و سمنان بازدید کرده و ضمن دیدار با کارکنان و مشتریان، از نزدیک به بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار می‌گیرند.
همچنین ، مدیرعامل و هیات همراه از کارخانه در حال احداث کشت و صنعت بوران که با تسهیلات 150 میلیارد ریالی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال احداث است، بازدید می‌کنند.
در این سفر، سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، از سه باجه بانکی روستایی لاسجرد، افتر و خیرآباد تحت نظارت شعبه سمنان بازدید و با مسئولان باجه‌‌ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت‌و‌گو می‌کنند.
 فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، بهروز جعفرخانی و بهزاد امیریان از شعبه دامغان و دو باجه بانکی روستایی عبدالله آباد و زرین آباد بازدید و با همکاران شعبه و مسئولان این باجه‌ها گفت‌و‌گو خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی، شعب و حضور در دوازدهمین برنامه به وقت شما، از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان سمنان است.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.