×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سرمایه گذاری و ساختمانی بانک تجارت، 432 میلیارد ریال سود ساخت

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی بانک تجارت که با نماد وتجارت 6 و سرمایه 3.000 میلیارد ریال فعالیت می کند، در نیمه اول سال جاری به ازای هر سهم 144 ریال سود ساخته است.

بر اساس اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال، سایر درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی وتجارت 6 در دو فصل ابتدایی سال جاری بیش از 567 میلیارد ریال گزارش شده است.

در عین حال، جمع دارایی های این شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی در پایان تابستان امسال، رقمی نزدیک به 16.087 میلیارد ریال اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، در دی ماه 1385 و با تصویب اساسنامه جدید شرکت ساختمانی بانک تجارت، نام این شرکت به شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی بانک تجارت تغییر یافت و پیرو تحولات دو دهه اخیر در نظام بانکی کشور و گرایش روزافزون به استقرار بانکداری الکترونیک،  همزمان با کاهش فعالیت های فیزیکی شعب بانک ها که ضرورت تسریع در واگذاری املاک مازاد در کنار املاک تملیکی را ایجاب می کرد، از سال 1395  جایگاه این شرکت به سطح هلدینگ ساختمانی با تعداد ۸ شرکت فعال تابعه تغییر یافت و از بهمن ماه ۱۳۹۷ ، ماموریت این شرکت به عنوان شرکت ابزاری بانک تجارت بر مولد سازی و تسهیل در واگذاری و فروش املاک بانک متمرکز شد. بر این اساس منابع و سرمایه های مادی و انسانی این شرکت در مجرای تحقق ماموریت ابلاغی سازماندهی و هدایت می شود.

فعالیت های اقتصادی که عمدتا بر فعالیت های سرمایه گذاری در خرید املاک، تعریف، برنامه ریزی، ساخت و فروش پروژه های مختلف ساختمانی و انجام امور طراحی، نظارت و پیمانکاری پروژه های ساختمانی متعلق به بانک تجارت، متمرکز است،  فعالیت های سرمایه گذاری مستقیم در معاملات سهام شرکت های بازار بورس اوراق بهادار و کنترل و نظارت مدیریتی بر  تعدادی از شرکت های بانک تجارت، بخشی از فعالیت های جاری شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی بانک تجارت است.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.