×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
وزمین، املاکش را به هر قیمتی نمی فروشد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک ایران زمین که با نماد وزمین در بازار سرمایه کشور فعال است، در سال جاری مزایده های مختلفی را برگزار کرده و تعدادی از املاک خود را با قیمت هایی که بیشترین منافع را برای بانک به همراه داشته به فروش رسانده است.

در عین حال، این بانک خصوصی، فروش املاک به هر قیمت را در دستور کار نداشته و بسیاری از پیشنهاداتی را که با قیمت های پیشنهادی فاصله داشته اند رد کرده است.

بر اساس این گزارش، در آخرین مزایده ای هم که وزمین برگزار کرد بانک ايران زمين سه پيشنهاد را به دلیل اختلاف فاحش قيمت هاي پيشنهادي و در راستای حفظ حقوق ذينفعان رد کرد تا اعلام کند که علاوه بر این که به دستور دولت و بانک مرکزی مبنی بر فروش املاک مازاد، پایبند است، اما فروش با بالاترین منافع برای بانک را فراموش نخواهد کرد.

بر این اساس، تازه ترین مزایده املاک مازاد این بانک به دلیل همین سیاست و پرهیز از قربانی کردن منافع ذینفعان بانک ایران زمین بی نتیجه باقی ماند و مسوولان برگزاری مزایده، سه پیشنهاد برای خرید ملک گناباد را به دلیل اختلاف فاحش در قیمت های پیشنهادی واصله و به جهت حفظ حقوق ذینفعان نپذیرفتند و مقرر کردند که  سپرده شرکت در مزایده متقاضیان سریعا به آنان بازگردانده شود.

این گزارش حاکی است، بانک ایران زمین تصمیم گرفته است که مزایده های خود را تا فروش آخرین ملک مازاد اما با رعایت شرط کسب بالاترین منافع برای بانک، ادامه دهد و در همین راستا، می توان پیش بینی کرد که این مزایده ها همچنان ادامه دار باشد تا این املاک به بهترین پیشنهادات فروخته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.