×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
رشد و سودآوری صنایع در گرو همکاری بازار سرمایه با بانک‌ها

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، در رابطه با مزیت تامین مالی ناشران، از طریق بازار سرمایه، اظهار کرد: در اقتصادهای پیشرفته بین بازارهای پول و سرمایه تعامل و هماهنگی وجود دارد چرا که حرکت این دو نهاد در کنار هم می‌تواند موجب سودآوری صنایع، رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.

وی افزود: در دوسال اخیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای در راستای همکاری دو جانبه بین سازمان بورس و اوراق بهادار و نهادهای مالی با بانک توسعه تعاون صورت گرفته به نحوی که در این رابطه می‌توان به تامین مالی خرد جمعی و انتشار اوراق صکوک، مرابحه، اجاره و بدهی اشاره کرد.

تسریع در تامین مالی بنگاه‌ها

مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های ما افزایش روند همکاری با سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی و تسریع در تامین مالی بنگاه‌های تعاونی و بخش خصوصی است.

شیخ‌حسینی در پایان، تسریع در روند صدور مجوزها، افزایش جلسات مشترک،در اولویت قراردادن بخش‌های تعاونی و خصوصی در حوزه تامین مالی را از جمله مهم‌ترین درخواست‌های این بانک از سازمان بورس و اوراق بهادار ذکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.