×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
بازدهی بالا و پایدار، ۲ ویژگی جذاب صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک ایران زمین با نگاهداشت دارایی‌های بدون ریسک مانند اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی، این صندوق پایداری سود را تضمین می‌کند. صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین با سود ثابت و بدون ریسک، انتخابی برتر برای سرمایه‌گذاران است. دارایی ذخیره ارزش سهام و تنوع دارایی، این صندوق بازدهی بالا و پایدار را فراهم می‌کند.

صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین، یک صندوق سرمایه‌گذاری است که از نوع صدور و ابطالی و با تقسیم سود ماهانه عمل می‌کند. این صندوق از سال ۱۳۹۰ به طراحی و توسعه شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ پرداخته و تاکنون با کسب سود ۲۹.۳ درصد، برای چهارمین بار در یک سال گذشته سود خود را افزایش داده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌صورت روزشمار و ماهانه سود خود را دریافت کنند. همچنین، سودها در صورت انتخاب گزینه “مجوز صدور از محل تقسیم سود” مجدداً سرمایه‌گذاری می‌شوند و باعث افزایش سود سالانه می‌شوند. در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری ماهانه، سود به‌طور ماهانه محاسبه خواهد شد.

با مدیریت حرفه‌ای و بهینه سازی سبد دارایی، مدیر صندوق می‌تواند ریسک را به حداقل برساند و سود بیشتری را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند. صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین با عملکرد قابل قبول و تجربه طولانی در صنعت، به یکی از محبوب‌ترین صندوق‌ها تبدیل شده است.

صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین، دارایی تحت مدیریت بیش از ۸۸ هزار میلیارد ریال است. حداقل ۸۵ درصد از این مبلغ در دارایی‌های بدون ریسک مانند اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود، و حداکثر ۱۰ درصد آن در سهام قرار می‌گیرد. حداقل مبلغ خرید به اندازه ارزش یک واحد این صندوق است؛ یعنی اگر قیمت خرید یک واحد از این صندوق ۱۰۳ هزار تومان است، حداقل سرمایه مورد نیاز برای شروع سرمایه‌گذاری ۱۰۳ هزار تومان خواهد بود.

سود معاف از مالیات، نقدشوندگی بالا، امکان وثیقه نمودن واحدهای سرمایه‌گذاری و فعالیت صندوق در روزهای پنجشنبه از دیگر مزایای صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین هستند. با توجه به بدون ریسک بودن سرمایه‌گذاری در این صندوق و بازدهی بالای آن نسبت به سپرده بانکی، این صندوق برای افرادی که ریسک کم تحمل می‌کنند و به دنبال سرمایه‌گذاری با بازدهی بالاتر هستند، گزینه جذابی با توجه به ۲ ویژگی مهم ذکر شده می‌باشد.

صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین با دارابودن مدیریت حرفه‌ای دارایی و عملکرد قابل قبولی که در مدت ۱۲ سال فعالیت خود در بازار داشته، به یکی از محبوب‌ترین صندوق‌ها بین سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

براساس ترکیب دارایی صندوق، مدیر صندوق می‌تواند با چینش بهینه سبد دارایی، احتمال ضرر را به صفر نزدیک و سود بیشتری را نسبت به سپرده بانکی برای سرمایه‌گذاران خود ایجاد کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.