×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذرماه 1384، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بانک سينا  (سهامی عام) در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس رسیدگی های انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، بانک سینا که با نماد وسینا در بازار سرمایه کشور فعال است قرار است با انتشار 14,616,149,812 سهم یکهزار ریالی، سرمایه خود را بیش از 14.616 میلیارد ریال افزایش دهد و به 40.000 میلیارد ریال برساند.

بر این اساس، 13.187 میلیارد ریال از این افزایش سرمایه که با هدف اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت کفایت سرمایه انجام می شود از محل سود انباشته و 1.429 میلیارد ریال آن از محل سایر اندوخته های بانک سینا تامین خواهد شد.

در عین حال و بر اساس اعلام سازمان بورس، انجام افزایش سرمایه، حداكثر تا 60 روز از تاريخ اين مجوز امكان‌پذير خواهد بود و انجام نشدن افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال اين مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جديد از اين سازمان خواهد بود.

سازمان بورس تاکید کرده است که  مطابق مادۀ 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، برای حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی است و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، از سوی سازمان نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.