×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
تحویل خودروهای وارداتی تا آخر سال

به گزارش خبرنگار
اقتصادی
امتداد نیوز

، وزیر صمت در حاشیه  سومین رویداد صنعت دانش‌بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست‌بوم فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در صنعت خودرو باید به سمت تولید پیش برویم گفت:اگر تولید خودرو را دانش بنیان، صادرات محور کنیم می توانیم نیازهای داخلی را تامین و حتی صادرات هم داشته باشیم. 

علی آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار امتداد نیوز، مبنی بر اینکه خودرو های وارداتی چه زمانی تحویل داده می شود، افزود: 31 هزار نفر برای دریافت خودرو وارداتی ثبت نام کردند که تا آخر سال تمامی آنها تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: نزدیک به 19 هزار خودرو وارداتی تعیین و تکلیف شده اند و مابقی به دلایل مختلف و استاندارد آنها بزودی تکلیف شان مشخص می شود.

وزیر صمت ادامه داد: تا دو ماه آینده تمامی خودروهای وارداتی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک در خودرو به شرایطی نزدیک می‌شویم که نیاز به قیمت‌گذاری دستوری نداریم، تولید در حال افزایش است و دولت تعرفه واردات خودروهای برقی تجدیدنظر کرده است این امر فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم بدون محدودیت و انحصار نیاز خود را فراهم کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آزادسازی قیمت‌ها به‌طورکلی ایده اصلی ماست گفت: این امر نیازمند سلسله اقدامات است باید انحصارها را شکست و شرایط رقابتی را فراهم شود تا زمانی که رانت در اختیار بنگاه‌ها ‌و شرکت‌ها است باید مدیریت و کنترل کنیم. هدف از اختصاص رانت‌ها بهبود وضعیت و فرصت بهتر برای مردم است؛ ازاین‌رو در قیمت‌گذاری ورود می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.