×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
پورمحمدی: توانایی مدیران رکن اصلی موفقیت یک جامعه است

به گزارش امتداد، حجت‌الاسلام سیدمصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن حجاب، گفت: عید غدیر خم را به همه شما سروران گرامی که در این تجمع حضور پیدا کردید تبریک می‌گویم. امیرالمومنین علیه السلام می‌گویند اگر حاکمان بخواهند جامعه را به سمت سعادت هدایت کنند باید جامعه از خود استقامت و پایداری و همراهی نشان دهد. در کنارش توانایی مدیران رکن اصلی موفقیت یک جامعه است.

وی افزود: جمهوری اسلامی به همت شما مردم و به پایمردی شما مردان و زنان و به حضور پیوسته و بسیار جسورانه شما و به رهبری به هدایت امام و مقام معظم رهبری امروز به جایگاه بسیار بلندی رسیده است.

پورمحمدی گفت: در موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها تردید نکنید. همچنین در دستاوردهای بزرگ تردید نداشته باشید جمهوری اسلامی امروز بسیاری از کمبودهای داخل کشور را حل کرده است. بسیاری از عقبماندگی‌ها را جبران کرده است و بسیاری از نیازها را در داخل کشور تامین کرده است.

این نامزدها چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اینکه کشوری بعد از ۲۰ سال بتواند مسائل مردم را تامین کند و در مقابل این تحریم‌های بسیار بسیار فلج کننده که به دنبال فروپاشی بودند و نتوانستند موفق شونده خودشان به این اقرار کردند که ما در برابر جمهوری اسلامی ناکام هستیم و شکست خوردیم. به کرات گفتند افراد مختلفشان در سطوح مختلف و این دستاورد خیلی بزرگ است.

پورمحمدی ادامه داد: این لحظات سختی بر ملت ایران خواهد گذشت و این کمبودها نگرانی‌ها و مشکلات رفع خواهد شد. اما آنچه در تاریخ می‌ماند مقاومت و ایستادگی شماست. پیروزی شما در تاریخ می‌ماند اما در تاریخ گرفتاری‌ها ثبت نمی‌شود. در میدان جنگ فشار مشکلات که بر روی رزمنده وارد است ثبت نمی‌شود بلکه آنچه که خط مقدم را حفظ می‌کند ثبت می‌شود.

وی گفت: در دفاع مقدس هیچگاه پس از عملیات هیچکس نیامد بگوید که آن شب‌های عملیات بر ما چه گذشت می‌گفتند که دیدید الان چند شب چه کردیم و چطور خطوط دشمن را شکستیم و چطور سنگر به سنگر فتح کردیم و به جلو رفتیم و در تاریخ این نکات می‌ماند. تاریخ یعنی این لحظات و گواهی و گزارش پیروزی‌ها و مقاومت‌های ملت‌ها را می‌رساند. برای ملت ایران صحنه‌های باشکوه که تا امروز خلق کرده باقی مانده، نه مشکلات و این به این معنا نیست که ما مشکل نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.