×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
در جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه ” برنده باش”

امتداد-ماهیت ” قرض الحسنه” در فرهنگ دینی ما امری مشروع و پسندیده محسوب می شود و در آیات متعدد کلام الله نسبت به اجرای آن جهت گره گشایی از کار نیازمندان ، برقراری تعاون در جامعه اسلامی و بهره مندی از پاداش معنوی اش سفارش شده است.

با توجه به این دیدگاه یکی از روش های مرسوم جذب منابع در سیستم بانکی جهت اعطای تسهیلات خرد ضروری سپرده گیری “قرض الحسنه پس انداز ” است. اغلب بانک ها هر ساله با برگزاری جشنواره ای در این خصوص و تعیین جوایز ، مشتریان خود را جهت سپرده گذاری قرض الحسنه و شرکت در این طرح ها ترغیب می کنند.
از سوی دیگر با توجه به بانک محور بودن تامین مالی عمده پروژه های عمرانی ، صنعتی و تولیدی در کشور ما و محدودیت منابعی که بانک ها بخصوص بانک های دولتی با آن مواجه هستند، مشارکت مردم در جشنواره های قرض الحسنه می تواند کمک شایانی به توانایی بانک ها در میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف و رفع نیازشان داشته باشد.

“بانک سپه ” با پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه قرض الحسنه در سال گذشته و همچنین اعطای بیش از 24 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در اردیبهشت ماه سال جاری جزو بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کشور محسوب می شود.
این بانک در ماه مذکور در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری یک هزار و 992 میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی سه هزار و 297 میلیارد و 500 میلیون ریال و در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج 12هزار و 368 میلیارد و 700 میلیون ریال پرداخت کرده است.

بانک سپه هر ساله در دوره های متوالی با برگزاری رویدادی در قالب ” جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز” برای مشتریان و شرکت کنندگان خود جوایز ویژه ای را قائل می شود. از این رو سپرده گذاران با شرکت در این رویداد علاوه بر بهره مندی از پاداش بی نهایت معنوی این امر خداپسندانه می توانند اقبال خود را در برخورداری از این جوایز به قید قرعه مورد آزمون قرار دهند.

در حال حاضر نیز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با شعار ” با این حساب همه برنده اید” آغاز شده است . هرچند مطابق سفارش و توصیه های آیین اسلام تمامی سپرده گذاران با نیت خیر در حساب های قرض الحسنه پس انداز برنده اند، با این حال این جشنواره طبق سنوات قبل دو هزار و 500 جایزه 250 میلیون تومانی به همراه دارد.

علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان 100 هزار تومان و حساب‌های ارزی 100 دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی این جشنواره شرکت کنند.

بر اساس شرایط اعلام شده ، هر 50 هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی و هر 5 دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود. مشتریان می توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب بانک و غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir در این جشنواره شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.