×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارمندان با تأسی به مکتب سیدالشهدا، راه شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران ضمن تسلیت اربعین حسینی، طی پیامی روز کارمند را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

«محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.»
                                                                                             مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفته دولت احیاگر روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردم بودند.

چهارم شهریور ماه یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است و گرامی‌داشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت خواهد بود، همچنان‌ که در نظام اسلامی کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه جایگاهی والا و بسی با ارزش در نزد خداوند دارند و می‌بایست با تأسی به مکتب سیدالشهدا، راه شهدا به ویژه شهیدان رجائی و باهنر را سرلوحه زندگی خود و فرزندانشان قرار دهند.

به نوبه خود قدردانی از کارکنان وظیفه‌شناس که با بهره‌گیری از تخصص و تعهد خود در راستای خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع اهتمام می‌ورزند را یک فریضه می‌دانم و این فرصت را مغتنم دانسته و از تلاش‌های بی‌دریغ و خالصانه و فعالیت‌های ارزشمند تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش خانواده بزرگ شهرداری تهران که بخش عظیمی از فعالیت‌های شهرداری تهران را بر عهده دارند تجلیل می‌نمایم.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد و خدوم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اکبر مردانی

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.