×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
وجود دکتر همتی در فهرست وزرای پیشنهادی، از نقاط قوت صنعت بیمه است

علی استاد هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار امتداد درباره معرفی عبدالناصر همتی به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس از سوی رییس جمهوری تاکید کرد: با وجود شناخت خوب دکتر همتی، در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس، این که کسی را به عنوان رییس کل بیمه مرکزی منصوب کنند که با ایشان هماهنگ باشد و کارها را به خوبی به پیش ببرد قطعا نکته مثبتی است.

وی با بیان این نکته که وقتی سرتیم یک مجموعه، یکی را انتخاب می کند انسجام برای وی مهم است، افزود:  امیدواریم که کل تیم معرفی شده از سوی رییس جمهوری رای بیاورند و دکتر همتی هم جزو گزینه هایی باشد که رای بیاورد زیرا امروز  اولویت اصلی کشور مسایل اقتصادی است.

به گفته وی، امید می رود که دکتر همتی یا هر شخص دیگری که همراه رییس جمهوری رای بیاورد بتواند مسایل کشور را حل کند و ما هم کارنامه یک ساله خود و دوره سه ساله دولت را خدمت ایشان یا هر شخص دیگری که به عنوان وزیر اقتصاد انتخاب شود عرضه خواهیم کرد.

استادهاشمی خاطرنشان کرد: حتی اگر دکتر همتی رای نیاورد باز می تواند به صنعت بیمه کمک کند چون از ایشان از معتمدان رییس جمهوری است و حتما می تواند کمک حال صنعت بیمه باشد. 

وی ادامه داد: بیمه یکی از ضلع های اقتصادی کشور است و حتما دکتر همتی می تواند به صنعت بیمه کمک کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.