×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
دومین مجمع منطقه‌ای شهرداران مدارس منطقه یک برگزار شد

امتداد-دومین مجمع منطقه‌ای شهرداران مدارس منطقه یک در راستای هویت‌بخشی به نوجوانان و افزایش تعامل بین مدارس و شهرداری برگزار شد.

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اظهار داشت: دومین مجمع منطقه ای شهرداران مدارس به منظور آموزش مشارکت جمعی، تبادل نظر در خصوص عملکرد ها و دستاوردهای طرح شهردار مدرسه و تمرین جامعه پذیری در سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

رودکی در ادامه ضمن بیان اینکه شهرداران مدارس به عنوان بازوهای شهرداری تهران در محدوده مدرسه هستند و در شعاع ۵۰۰ متری آن می توانند نقش بزرگی در ایجاد شهری سالم و فرهنگی ایفا کنند، افزود: در این مجمع دستاورد های شهرداران مدارس و عملکرد هایشان مورد بررسی قرار گرفت و تجارب به اشتراک گذاشته و برای حل مشکلات همفکری لازم انجام شد.

گفتنی است در این برنامه که با هدف تبادل اطلاعات و تجارب و به اشتراک گذاشتن ظرفیت های موجود منطقه ای برگزار شد، مدیر و کارشناسان اداره آموزش های شهروندی منطقه و نواحی ده گانه و شهرداران مدارس منتخب سطح مدرسه حضور داشتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.