×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
۵۴ فرصت شغلی در شهرداری منطقه یک معرفی شد

امتداد-54فرصت شغلی در رویداد معرفی فرصت های شغلی شهرداری تهران، در منطقه یک معرفی و درخواست ها، بررسی و متقاضیان مورد مصاحبه تخصصی قرار گرفتند.

​​​​​به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، محمد حسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه که از روز نخست با همراهی تیم کارشناسی این معاونت و اداره سرمایه انسانی و خدمات آموزشی و بهسازی منطقه در این رویداد حضور داشت، این نمایشگاه را اتفاقی خوب برای توسعه سرمایه های انسانی و فرصت بهترین بودن و یافتن شرایط خاص شغلی دانست‌ و اظهار امیدواری کرد چنین رویدادهایی در شهرداری تهران، که به دنبال ایجاد رویکردی نوین برای خدمت در شهر، طراحی و برنامه ریزی می شود، منتج به نتایج ارزشمند شغلی و سهولت روند جابجایی های اصولی و توزیع تخصص در روندی صحیح در شهرداری تهران باشد.

او همچنین در خصوص فعالیت ادارات آموزش و سرمایه انسانی در این نمایشگاه گفت: طی دو روز گذشته بیش از ۷۰۰ نفر از غرفه بازدید کردند و تعدادی از این مراجعه کنندگان برای اخذ راهنمایی کارشناسان و مصاحبه تخصصی جهت مشاغل نیازمند تامین نیرو در ادارات و نواحی این منطقه، مراجعه نموده اند که بیش بینی می شود این تعداد از یک هزار نفر نیز عبور کند.

وی افزود: اداره سرمایه انسانی منطقه یک در حال حاضر و با شرکت در این رویداد در حال بررسی و مصاحبه درخصوص ارزیابی مهارتها و توانمندی ها برای ۵۴ ظرفیت شغلی در منطقه است.

گفتنی است با تدابیر صورت گرفته در سازمان نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، همزمان با برپایی فضای مصاحبه های تخصصی در سالن A سایت نمایشگاهی برج میلاد، سالن های مجاور به برگزاری کلاس آموزشی و بازیهای فکری تیمی متناسب با مهارت سنجی های تخصصی پرداخته است که بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل منطقه یک جهت بهره مندی از امکانات مذکور طی این سه روز مراجعه نموده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.