×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
احداث پاتوق محله اراج در مراحل تکمیلی است

امتداد-احداث پاتوق محله در کوچه باغ سبز شهرک ولیعصر (عج) محله اراج با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال تکمیل و به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد رسیده است.

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک رضا بساطی سرپرست شهرداری ناحیه ۹ اظهار داشت: در اجرای مصوبات دور اول بازدید میدانی شهردار منطقه یک از محله اراج، احداث پاتوق محله در کوچه باغ سبز واقع در خیابان ۲۲ بهمن شهرک ولیعصر (عج) در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله بهره برداری نزدیک می شود.

وی افزود: عملیات خاکبرداری این پروژه اسفندماه سال گذشته انجام شد و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۴۸۰ متر جدول، ۳۰۰ متر پیاده رو سازی، احداث حدود ۱۰۰ متر نیم نهر جهت هدایت آب‌های سطحی اجرا و عملیات تراش و روکش آسفالت کوچه باغ سبز نیز در پیشبرد اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت.

بساطی تصریح کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی این پروژه، بهسازی فضای سبز در محیط پیرامونی این پاتوق محله آغاز می شود و شاهد ایجاد فضایی متفاوت از لحاظ زیبایی های بصری و شهری و محیطی امن و پرنشاط جهت بهره برداری شهروندان به خصوص ساکنین محله اراج خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.