×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان

حتما شنیده‌اید که می‌گویند: اگر شیوه درستی برای تبلیغ کسب‌وکارتان داشته باشید، در ذهن مشتریان ماندگار می‌شوید. ازآنجایی‌که نایلون‌های تبلیغاتی خیلی ارزان هستند و بارها توسط مشتریان استفاده می‌شوند، در ترویج برند شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. حالا بیایید بررسی کنیم که کدام شرکت‌ها سازنده نایلون‌های تبلیغاتی هستند؟

شرکت تولیدی کیسه و نایلون تبلیغاتی نیک پلاست

شرکت نیک پلاست که با نام تجاری (تولیدی نایلون عدل) هم شناخته می‌شود، درزمینه تولید کیسه و نایلون‌های تبلیغاتی 35 سال تجربه دارد. این مجموعه از سال 1383 اقدام به گسترش و نوسازی ماشین‌آلات و دستگاه‌های خود کرد و سعی کرد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه‌یک و مجهزکردن خط تولید خود به دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک اروپایی، سطح کیفیت محصولاتش را ارتقا دهد.

نیک پلاست به‌عنوان یکی از بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان امروز تامین‌کننده نیاز طیف وسیعی از کسب‌وکارها مانند بوتیک‌ها، فروشگاه‌های کوچک و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی است. نایلون‌های نیک پلاست در رنگ‌ها و گرماژهای مختلف دسته‌بندی می‌شوند.

به گفته نیک پلاست :

قیمت نایلون و نایلکس تبلیغاتی از کیلویی 70,000 تومان تا 100,000 تومان متغییر است و به عوامل مختلفی مثل جنس نایلون و هزینه چاپ بستگی دارد .

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی تورنگ

مجموعه تورنگ با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، درزمینه چاپ نایلون‌های فروشگاهی به دستاوردهای بزرگی رسیده و به یکی از برندهای قابل اعتماد در این زمینه تبدیل شده است. تورنگ با داشتن بهترین و خلاق‌ترین تیم طراحی و گرافیک، توانایی ارائه انواع نایلون‌های دسته رکابی، دسته موزی و دسته تقویت را با هر آرم و لوگویی که شما سفارش دهید، شخصی‌سازی کرده و به دست‌تان می‌رساند.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی سپید

شرکت تولیدی نایلون

شرکت نایلون سپید در سال 1363 در شهرستان پاکدشت تاسیس شد و در طی 38 سال گذشته از یک کارگاه 10 نفره به یک واحد نمونه صنعتی و یکی از بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان تبدیل شد.

درحال‌حاضر، این شرکت اشتغال‌زا، تولیدی، توزیعی و صادرات‌محور، یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان در سطح خاورمیانه است که با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ و بسته‌بندی، اقدام به تولید محصولات مورد نیاز شما برای تبلیغاتی موثر و پربازده می‌کند.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی نوید صنعت پلاست

نوید صنعت پلاست در سال 1382 با هدف ارتقای سطح کیفیت درزمینه چاپ و تولید نایلون تبلیغاتی در جنوب کشور تاسیس شد که مقر اصلی آن شهر شیراز است. این مجموعه با مدیریتی مجرب و با داشتن کادری کارآزموده، از همان ابتدای تاسیس کیفیت و تنوع را سرلوحه کار خود قرار داد و با داشتن تجهیزات روز دنیا اقدام به تولید بهترین محصولات نایلونی طبق سفارش مشتریان کرد.

نوید صنعت پلاست که از بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان است، به تامین نیاز ارگان‌ها و موسسات مختلف در شیراز و سایر شهرهای کشور می‌پردازد. این مجموعه توانسته طی سال‌های گذشته افراد زیادی را مشغول‌به‌کار کند و برای تولید و رونق اقتصادی کشور مثمر ثمر واقع شود.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی آذین پلاست کیمیا

کارخانه تولید نایلون آذین پلاست کیمیا در مشهد، از دهه 70 شمسی تاکنون به فعالیت درزمینه تولید نایلکس در مدل‌های مختلف مشغول است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین ماشین‌آلات به ارائه خدماتی نظیر نایلون تبلیغاتی، نایلون فروشگاهی، ساک دستی نایلونی، چاپ کیسه تبلیغاتی و پلاستیک بسته‌بندی به بهترین شکل ممکن مفتخر است.

رمز موفقیت فعالان آذین پلاست کیمیا، تضمین کیفیت است. پیش‌‌از اینکه شرکت سفارش مشتریان را ارسال کند، حتما به تست محصولات می‌پردازد و این اطمینان را به مشتریان شرکت می‌دهد محصولات تولیدی آذین پلاست کیمیا را با ضمانت استفاده می‌کنند. پس هیچ‌گونه نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشند.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی فراسو صنعت آریا قشم

شرکت تولیدی نایلون و نایلکس

فراسو صنعت آریا قشم از بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان و اولین تولیدکننده نایلون در جزیره قشم است. هم‌اکنون محصولات این شرکت در انواع نایلون و نایلکس و در ابعاد 4 سانتی‌متر تا 500 سانتی‌متر به‌صورت رول، کیسه و نایلون شیرینگ پک، با قالب‌های گردان و ضخامت‌هایی یکسان تولید می‌شوند.

با توجه به گسترده‌بودن بازارهای تجاری و رقابتی‌شدن کسب‌وکارها برای دیده‌شدن برند و جذب مشتری، به‌کارگیری ایده‌های خلاقانه می‌تواند در تبلیغات شما موثر واقع شود. فراسو صنعت آریا قشم متعهد شده که ایده‌های خلاقانه شما را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند تا بازاریابی خود را نحوه احسن شروع کنید و پایان دهید.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی زرین پلاست نیلگون

زرین پلاست نیلگون در سال 1360 با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و کمک به صنعت کشور، بعداز اخذ مجوزهای مربوط در فضایی به مساحت 2500 متر تاسیس شد و به تولید انواع محصولات پلاستیکی اقدام کرد.

این شرکت با بهره‌گیری از مجهزترین ماشین‌آلات روز دنیا و کارشناسان فنی مجرب به یکی از بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان معروف شد که محصولاتش در جایگاه برترین برند صنعت در سبد کالای خانواده‌ها به چشم می‌خورد.

زرین پلاست نیلگون با تلاش روزافزون و کادر مجرب در بخش صادرات، توانست محصولات خود را به کشورهای انگلیس، آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان صادر کند.

شرکت تولیدکننده نایلون تبلیغاتی تماشا پلاست

شرکت تماشا پلاست اصفهان در سال 1375 با تفکری جدید و عمل‌گرا، اقدام به تاسیس یک واحد تولیدی پلاستیک کرد. در ابتدای فعالیت این شرکت، فقط کیسه‌های نایلونی و نایلکس ساده در ابعاد مختلف تولید می‌شد. اما با همت بنیان‌گذاران مجموعه و با استفاده از نیروهای جوان و مستعد کشور، از سال 1394 خطوط تولید گسترده شد و مدل‌های مختلفی از محصولات و نایلون‌های تبلیغاتی به سبد محصولات تماشا پلاست افزوده شدند.

تماشا پلاست با استفاده از مواد اولیه پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک، درزمینه تولید و تامین گستره وسیعی از محصولات پلاستیکی مورد نیاز صنایع تواناست. محصولات این مجموعه به‌خاطر کیفیت بی‌نظیر، عمر طولانی و قابلیت اطمینان در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

جمع‌بندی

نایلون تبلیغاتی یکی از ابزارهای تحویل کالا و بازاریابی محسوب می‌شود. هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات دارد که در عین مقرون‌به‌صرفه‌بودن، بازخورد مناسبی برای کسب‌وکار به‌وجود بیاورد. نایلون‌ها با نام‌ونشان اختصاصی برند، می‌توانند به مشتریان حس اعتماد را القا کنند.

بهترین شرکت های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان که در این مقاله معرفی کردیم، راه دستیابی شما به تبلیغاتی به‌صرفه اما موثر است. در حقیقت، با توجه به سیاست فروش این مجموعه‌ها، قیمت تمام‌شده نایلون به‌همراه چاپ برای سازمان‌ها از قیمت نایلون عادی که در بازار فروخته می‌شود هم پایین‌تر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.