×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 19 خبر
ام جی‌ها پربازدید شدند

به گزارش خبرنگار
اقتصادی
امتداد نیوز

، نمایشگاه خودروی مشهد، یکی از قدیمی‌ترین گردهم‌آیی‌های مرتبط با صنعت حمل‌ونقل در ایران است که نخستین دوره آن در سال ۱۳۷۲ برگزار شد. این نمایشگاه تا سال ۱۳۹۶ که توقف واردات خودرو، رونق را از بازار خودرو و نمایشگاه‌های مرتبط با آن گرفت، همواره توانسته بود جزو پربازدیدترین رویدادهای صنعت خودرو باشد؛ اما در سال‌های اخیر باتوجه‌به اینکه تنها از خودروهای ساخت داخل و مونتاژی‌های دسته چندم چینی میزبانی می‌کرد، رونق خود را ازدست‌داده بود.

از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد برگزار شد و باتوجه‌ به حضور خودروهای مطرح دنیا در این نمایشگاه که چند سالی کشور ما از این مهم محروم بود، با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شد.

یکی از غرفه‌های پربازدید این نمایشگاه، غرفه شرکت «فردا موتورز» بود که علاوه بر سبد محصولات FMC شامل سوبا M4 بنزینی و هیبرید، FMC T5، FMC SX5 و FMC 511، محصولات شرکت MG را نیز در بازدید عموم قرار داده بود. شرکت بریتانیایی – چینی MG که در سالیان اخیر به واسطه محصولات باکیفیت خود اعتماد ایرانیان را به خود جلب کرده، این بار با فردا موتورز و با محصولات MG 5، MG 4، MG GT و MG Cyberster به ایران آمده است.

 

معرفی محصولات ام جی فردا موتورز در نمایشگاه خودرو مشهد

خودرو ام جی 5 یک سدان اقتصادی – خانوادگی است که یکی از فول‌ترین نسخه‌های آن با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و باقدرت ۱۱۸ اسب بخار به بازار ایران آمده است. این خودرو به واسطه فضای جادار، آپشن‌های مناسب و طراحی بروز گزینه معقولی برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، فردا موتورز به‌عنوان نماینده ام جی در ایران، سدان اسپرت ام جی GT را نیز در غرفه خود به نمایش گذاشته بود. این خودرو چهره‌ای بروز، جوان‌پسند و اسپرت را با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ باقدرت ۱۷۳ اسب بخار در اختیار خریداران می‌گذارد. MG GT جزو محصولات پرفروش MG در بازار کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس محسوب می‌شود.

شرکت ام جی حضور پررنگی نیز در کلاس خودروهای برقی دارد و یکی از پرفروش‌ترین برندها در بازار اروپا است. در نمایشگاه خودرو مشهد، فردا موتورز مدل MG4 را از سری خودروهای برقی این برند به نمایش گذاشته بود. این خودرو هاچ بک با طراحی جذاب و مشخصات فنی مناسب و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، قرار است به زودی در سامانه خودروهای برقفی عرضه شود. نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران با ساختار تک موتور دیفرانسیل‌عقب، ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک باتری لیتیوم با ظرفیت ۶۴ کیلووات‌ساعت روی این خودرو نصب شده که توان حرکتی ۴۳۵ کیلومتر ارائه می‌دهد. MG 4 رکورد پرفروش‌ترین خودرو برقی بریتانیا را در کارنامه دارد.

در کنار این ۳ محصول عرضه شده در بازار ایران، خودرو اسپرت و جذاب MG Cyberster نیز به نمایش درآمده بود که با استقبال بسیار زیادی از سوی بازدیدکننگان مواجه شد. این خودرو هرچند پیش از این تنها برای معرفی و بازاریابی به ایران وارد شده بود، اما اکنون زمزمه‌هایی از برنامه فردا موتورز برای واردات محدود آن نیز شنیده می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.