×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش

امتداد نیوز

 به نقل از سایپا، آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، نماینده مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران کل خراسان رضوی و جمعی از مدیران عامل شرکت های خودروسازی کشور و گروه سایپا برگزار شد.

در این مراسم فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: به دلیل نقش اساسی صنعت خودرو در تولید ناخالص ملی هر کشور و نقش آن در فعال سازی زنجیره‌های تولید، کشورهای مختلف همواره از صنعت خودرو خود حمایت می‌کنند.

وی افزود: صنعت خودرو ایران به عنوان لوکوموتیو صنعت کشور دارای ظرفیت بالایی است که موجب رونق ۶۰ صنعت بزرگ دیگر کشور می شود.

سلطانی افزود: تعداد کل مشارکت کنندگان ۳۰ شرکت است که از استان های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم و سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.

در ادامه و پس از مراسم افتتاحیه، با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران این استان، از محصول جدید مینی تراک شرکت زامیاد که قرار است از اواخر سال جاری وارد بازار شود، رونمایی شد.

گروه خودروسازی سایپا با محصولات جدید و متنوع خود در این نمایشگاه حضور دارد و در غرفه عطار از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.