×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
باید با مدیران متخلف مربوط به حادثه معدن طبس برخورد شود

به گزارش امتداد، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه سوم مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: متأسفانه فرهنگ غلطی بین مسئولان به وجود آمده که به بعد از وقوع یک حادثه تنها به موضوع ورود می‌کنند و قبل از وقوع حادثه فکری برای پیشگیری از حوادث نمی‌کنند.

وی گفت: بر اثر این حادثه جان چند تن از معدن کاران گرفته شده و در این شرایط مسئولان از پرداخت دیه و حق و حقوق کارگران و هزینه کفن و دفن آنها سخن می‌گویند سوال آن است مسئولان چرا پیش از حوادث به فکر پیشگیری نیستند و کاری انجام نمی‌دهند؟

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همین معدن کاران در زمان بازدید شهید رئیسی از نبود ایمنی در محل کار خود گلایه مند بودند که شهید جمهور هم دستوراتی برای رفع این مشکل داد اما هیچ اقدامی انجام نشد و الان که این حادثه رخ داده است فقط مسئولان می‌گویند پیگیری خواهیم کرد.

اسحاقی گفت: باید با مدیران متخلف که از تجهیزات ایمنی در محیط کار استفاده نمی‌کنند برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای آینده شود و در آینده در حق هیچ کارگری ظلم و اجحاف نشود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بارها درباره نبود ایمنی در برخی از بیمارستان‌ها تذکر دادیم اما توجهی نشده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.