×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 26 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تداوم جنایات صهیونیست‌ها به ضرر همه کشورهای منطقه است

احمد نادری در گفت‌وگو با امتداد، با اشاره به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تقریباً حدود یک سال می‌گذرد و در این یک سال شاهد جنایت‌های بی‌شماری از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم؛ جنایت‌هایی که متاسفانه جلوی چشم جامعه جهانی اتفاق می‌افتد و یک نسل کشی تمام عیار رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عملاً بزرگترین نسل کشی تاریخ بشریت در قرن ۲۱ و در عصر پست مدرن اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: با وجود اینکه ما در عصری زندگی می‌کنیم که رسانه‌های اجتماعی به طور ویژه‌تری بر کل انسان‌ها سیطره دارند، اما شاهد چنین جنایت‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه همه کشورهای دنیا به معنای دولتی در مقابل این جنایات ساکت هستند و از دستورکار صهیونیسم بین المللی، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا تبعیت می‌کنند. البته خوشبختانه ملت‌ها بیدار هستند و در طول این یک سال اعتراض‌های متعددی علیه رژیم صهیونیستی انجام داده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت‌ها باید فشار بیشتری به دولت‌های خود بیاورند تا دولت‌های آنان نیز به صورت رسمی و در اقدامی عملی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بایستند. ملت‌های بسیاری از کشورهای دنیا نشان دادند که حریت دارند و این دولت‌های دست نشانده و هماهنگ با نظام سلطه هستند که با ملت‌های خودشان مخالفت کرده و اقدامی برای مقابله با اسرائیل انجام نمی‌دهند.

نادری اظهار کرد: اگرچه ملت‌های کشورهای اسلامی اعتراض‌های جدی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و برخی دیگر از کشورهای منطقه داشته و دارند، اما به جز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دولت-ملت و به عنوان موضع رسمی دولتی، تقریباً مابقی کشورها در مقابل این جنایات ساکت بوده و به وظایف انسانی خود عمل نکرده‌اند و ما همواره این گلایه را از کشورها و دولت‌های مختلف داشته ایم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم به عنوان نمایندگان پارلمانی در طول این یک سال با دوستان خود در کشورهای اسلامی صحبت کرده و این گلایه را به آنان منتقل کردیم که حداقل اگر دولت‌های شما اقدامی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند، باید پارلمان‌های شما اقدامی عملی انجام داده و موضع گیری کنند. البته در پارلمان‌های بسیاری از کشورها موضع گیری نمایندگان آن‌ها را در مخالفت با رژیم صهیونیستی شاهد بوده ایم.

نادری تصریح کرد: باید اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی به صورت رسمی و دولت-ملتی اتفاق بیفتد که تقریباً به جز جمهوری اسلامی ایران، بقیه کشورها در این زمینه ضعیف عمل کرده اند. نباید سکوت کشورها به ویژه کشورهای اسلامی تداوم یابد، چرا که اگر این اتفاق بیفتد ایالات متحده آمریکا و صهیونیسم بین الملل بر منطقه مسلط‌تر خواهند شد و دود آن به چشم همه می‌رود و به ضرر همه کشورهای منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال منافع خودشان در منطقه هستند و اساساً تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ با هدف چپاول منابع کشورهای اسلامی بود و اگر کشورهای منطقه به سکوت خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا ادامه دهند، آنان بیش از گذشته به این چپاول‌های خود ادامه خواهند داد. البته با کنشگری‌های محور مقاومت ان شاءالله شاهد فتوحاتی خواهیم بود و نظم جدیدی بر منطقه حاکم خواهد شد که آن نظم به نفع ملت‌های محروم، مستضعف و مسلمان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.